Αυτό είναι ένα από όσα μας επιφυλάσσει το Google Play το 2016, να γνωρίζουμε, πριν κατεβάσουμε μια εφαρμογή, αν έχει διαφημίσεις ή όχι! Προς το παρόν, οι developers των οποίων οι εφαρμογές βρίσκονται στην κατηγορία “Family” πρέπει να ενημερώσουν μέχρι 11 Ιανουαρίου 2016 το Google Play, οι υπόλοιποι έχουν ακόμα λίγο χρόνο μπροστά τους.

Διάβασε επίσης: Google Maps: Η κίνηση στους δρόμους της Ελλάδας 

Όταν θα διαθέτουν την εφαρμογή τους στο Play Store, οι developers θα πρέπει να απαντήσουν στην παραπάνω ερώτηση, αλλά μη νομίζετε ότι δε θα υπάρχουν έλεγχοι! Συγκεκριμένα, η Google με την αίτηση διαθεσιμότητας της εφαρμογής, θα τρέχει έναν μικρό έλεγχο στα SDK, και θα ενημερώνει καταλλήλως τον developer.

Τα μικρά γράμματα σε όλο αυτό, είναι τι θεωρεί η Google διαφήμιση. Όπως ανακοινώνει η ίδια η εταιρία, διαφήμιση θεωρεί τα εξής: “ads delivered through third-party ad networks, display ads, native ads, and/or banner ads.”

Αυτό που προβληματίζει το διαδίκτυο είναι αν θα πέσουν οι λήψεις των εφαρμογών τώρα που οι χρήστες θα ενημερώνονται για την ύπαρξη διαφημίσεων. Φυσικά, αυτές που δε θα έχουν δε νομίζω ότι θα επηρεαστούν ιδιαίτερα, αλλά οι υπόλοιπες; Γιατί σίγουρα θα έχετε πετύχει κάποια παιχνίδια με διαφημίσεις μέσα στην οθόνη που σε εμποδίζουν να παίξεις κανονικά!!! Προσωπικά, αν ήξερα ότι το παιχνίδι είχε διαφημίσεις, ίσως και να μην το κατέβαζα.

Πηγές: 1,2

Σχετικά με τον αρθρογράφο Θεοδώρα Παναγέα

Διαρκώς συνδεδεμένη σε facebook, twitter, snapchat με το Nexus 5 και όλα καλά!