Η μάχη Facebook vs Google ξεκίνησε και περιμένουμε να δούμε τα αποτελέσματα της. Πάμε να δούμε όμως τα πράγματα από πιο πίσω. Ας υποθέσουμε ότι είμαστε δισεκατομμυριούχοι, CEO μιας μεγάλης και επιτυχημένης εταιρίας, όπως είναι το Facebook. Το social network μας έχει ξεπεράσει κάθε προσδοκία, καθώς πέταξε έξω από το ring αντιπάλους όπως το msn ή το hi5. Και σας ρωτάω: Πώς θα ελέγξετε την πίστη των χρηστών σας σε αυτό;

Δείτε επίσης: Τα καλύτερα 360 μοίρες video που είδαμε στο Facebook το 2015

Θα σας απαντήσω εγώ: Θα σας σαμποτάρετε! Wait, what? To Facebook για κάποιο χρονικό διάστημα, σε ένα δείγμα χρηστών τής mobile εφαρμογής του, μοίραζε bugs μέσω των updates για να δει πώς θα αντιδράσει το κοινό. Το πρόβλημα της εφαρμογής ήταν ότι σταματούσε να αποκρίνεται ή έκλεινε μόνη της και μετά έκανε αρκετή ώρα μέχρις ότου επανέλθει. Τα αποτελέσματα ήταν ενδιαφέροντα παρ’ όλα αυτά. Το μέσο θύμα αυτού του πειράματος επέμενε μέχρι να ξανά λειτουργήσει η εφαρμογή. Αν τελικά οι προσπάθειες του ήταν άκαρπες, συνδεόταν στο social network μέσω ενός mobile browser, αντί να σταματήσει να το χρησιμοποιεί εντελώς.

Facebook vs Google: Είναι ώρα για μονομαχία!

Facebook vs Google

Και το internet βουίζει: “Γιατί να μπει το Facebook σε τέτοια διαδικασία και να ρισκάρει να χάσει κοινό; Ήταν μόνο για την επιβεβαίωση ή κρύβει κάτι;”. Φήμες λένε ότι ο λόγος της εταιρίας δεν ήταν μόνο η ικανοποίησή της αλλά και η αρχή μιας διαμάχης. Αν και το Facebook είναι μία από τις πιο διαδεδομένες εφαρμογές στο Google Play, δε σημαίνει οτι αυτές οι δύο εταιρίες δεν προσπαθούν να “ξεμαλλιαστούν”. Σαμποτάροντας την εφαρμογή του, σίγουρα θα προκαλούσε εντάσεις μεταξύ τους. Τι εμποδίζει το Facebook λοιπόν να αποχωρήσει από το Google Play; Εννοείται δε θα σταματήσει να διαθέτει την εφαρμογή του στο κοινό, απεναντίας, η εφαρμογή θα υπάρχει απλά ο χρήστης θα την κατεβάζει από κάποιο άλλο site ή store. Βεβαίως, το Facebook δε σχολιάζει τίποτα σχετικά με το συγκεκριμένο σενάριο.

Αυτή ήταν μία τρανή απόδειξη του ότι είμαστε απλά μαριονέτες στα χέρια του Internet και των “καλικάτζαρών” του. Facebook, νομίζω έφαγες φάουλ και οριακά ο διαιτητής δεν έβγαλε κάρτα. Κλασικά όμως, οι οπαδοί είναι με το μέρος σου. Μήπως το Dislike Button που ετοιμάζεις έχει να κάνει με το πόσο θα μας αρέσουν ή όχι οι υπόλοιπες ιδέες σου; Γιατί αυτή, πήρε ένα μεγαλόπρεπο!

Facebook vs Google

Πηγή: The Verge

Σχετικά με τον αρθρογράφο Θεοδώρα Παναγέα

Διαρκώς συνδεδεμένη σε facebook, twitter, snapchat με το Nexus 5 και όλα καλά!