Το Facebook τους τελευταίους μήνες έχει ανακοινώσει διάφορες αλλαγές. Ήρθε η ώρα να πάρουμε μια γεύση από το πως θα είναι οι Facebook Pages σύμφωνα με το layout που δημοσίευσε η  Shortstack.

Διάβασε επίσης: Το Facebook πάει να γίνει mall


Όπως έχετε είδη διαβάσει στο AppView.gr το Facebook θα δώσει σημασία στις αγορές από τις Facebook Pages και γενικότερα θα δώσει σημασία στα Call To Action buttons (“Buy” ,“Call Now,” “Send Message” , “Contact Us.”) δηλαδή στην δυνατότητα ο χρήστης να δραστηριοποιείτε στο facebook όπως θα έκανε και στις ιστοσελίδες των επιχειρήσεων.

Facebook Pages

Οι αλλαγές στα Facebook Pages βρίσκονται σε 6 σημεία

1. Οι Profil Photos είναι μικρότερες σε μέγεθος, από 180×180 pixels θα είναι πλέον 90×90, επομένως συνιστάται στις επιχειρήσεις να έχουν μικρότερες φωτογραφίες για το logo του και ακόμα καλύτερα να μην έχουν γράμματα σε αυτό, γιατί παρότι το Facebook κάνει auto-sizing στις εικόνες, δεν θα είναι ευδιάκριτο το τι γράφει.

2. Σε αντίθεση με τις Profil Photos, οι Cover Images παραμένουν στο ίδιο μέγεθος στα 851×315 pixels. Παρότι δεν θεωρείται αλλαγή , η Cover Image πλέον θα είναι το πρώτο πράγμα που θα προσέχει ο πελάτης και θα πρέπει να περιέχει κάποιο έξυπνο μήνυμα προς αυτόν.

3. Τα Tab Links έχουν μετακινηθεί πιο αριστερά , κάτω από την εικόνα προφιλ ενώ μέχρι τώρα τα είχαμε συνηθίσει στο κέντρο.

4. Τα Like, Messages & Share Buttons έχουν μετακινηθεί και αυτά από κάτω από την Cover Image ενώ μέχρι τώρα επικάλυπταν μέρος της.

5. Για τους διαχειριστές των σελίδων θα έχουν την δυνατότητα να την δουν ως απλοί χρήστες (View as Page Visitor) όπως συμβαίνει και με τους προσωπικούς μας λογαριασμούς μας όταν πατάμε από το χρονολόγιο μας “προβολή ως” για να δούμε πως εμφανίζεται το προφιλ μας στους άλλους.

6. Τα Call To Action (CTA) Buttons. Η πιο σημαντική αλλαγή και εκεί που θα δοθεί βαρύτητα από το Facebook. Τα κουμπιά CTA θα έχουν πλέον μόνιμη παρουσία σε στοχευμένη θέση στην σελίδα πάνω αριστερά. Θα έχουν μπλέ χρώμα και θα είναι κάτω από τα Tab Links. Οι διαχειριστές θα έχουν και την δυνατότητα να προωθήσουν επι πληρωμή τα CTA buttons της σελίδα σε στοχευμένο κοινό.

Έρχεται περίοδος αλλαγών για το Facebook, μετά και από το dislike button που ανακοίνωσε ο Zuckerberg, αλλά και η δυνατότητα των αγορών που θα έχουν οι χρήστες, αλλάζουν τον προσωποκεντρικό χαρακτήρα που είχε η πλατφόρμα στα πρώτα της βήματα.

Το ερώτημα είναι οι χρήστες τι θα πουν στις αλλαγές αυτές.

Και εμείς περιμένουμε τις δικές μας σκέψεις.



Περισσότερες Πληροφορίες θα βρείτε στο ShortStack

Σχετικά με τον αρθρογράφο Θοδωρής Ηλιάδης

Συνήθως, ψειρίζω τα φρέσκα νέα του Internet. Χτίζω χωριά και στην άμμο πέρα από το tablet μου και είμαι Ninja level στα «εύκολα» παιχνίδια.